بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران

بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران

مقدمه

اگر از شما بپرسند که بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران کجاست، چه جوابی می‌دهید؟ صبر کنید! قبل از اینکه مرکزی که خودتان به آنجا می‌روید را معرفی کنید، یکبار دیگر سؤال را از خودتان بپرسید. واقعیت این است که پیدا کردن بهترین مرکز هاشور ابرو در شهری به بزرگی تهران و با توجه به تعداد سالن‌های زیبایی و مراکزی که  خدمات هاشور ابرو را انجام می‌دهند، کار مشکلی است؛ اما قبل از اینکه از پیدا کردن بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران ناامید شوید، با شما چند کلام حرف دارم که بهتان کمک می‌کند بهترین مرکز را برای خودتان پیدا کنید. قبل از هر چیز بیایید بررسی کنیم که هاشور ابرو دقیقا به چه کاری گفته می شود و فرایند آن چگونه است؟

به جای مساحت زیر نمودار، ابرویتان را هاشور بزنید!

لابد یادتان هست که در روزهای تحصیل در دبیرستان چقدر مجبور بودیم بیخود و بی‌جهت تکه‌ای از مساحت زیر نمودار x-y را  بزنیم و بعد مساحت یک پنج آن را بی‌دلیل و بی‌هدف حساب کنیم. هیچ وقت هم در زندگی محاسبه‌ی آن مساحت‌های هاشور خورده به کارمان نیامد؛ اما من بالاخره توانستم یک نوع هاشور به درد بخور در این دنیا پیدا کنم که البته هیچ ربطی به ریاضی ندارد. حالا بیایید ببینیم این نوع هاشور اصلا چیست؟

هاشور ابرو، یکی از جدیدترین روش‌های آرایش نیمه دائم ابروست که  با توجه به فرم صورت و حالت اصلی ابروها طراحی می‌شود. با استفاده از این روش، ابروها ظاهری پرتر و منظم‌تر پیدا می‌کنند و دیگر از آرایش هر روزه‌ی ابروها راحت می‌شویم؛ آخیش!

اینو نوع هاشور که به دقت و تخصص نیاز دارد؛ با ابزارهای خاص انجام می‌شود. حتما شما هم تصدیق می‌کنید که هیچ کس دلش نمی‌خواهد یک ابروی نیمه دائمی کج‌و‌کوله داشته باشد یا با زخم‌هایی در ابرویش درگیر شود که روزها زمان ببرد تا بهبود پیدا کنند؛ به همین دلیل آشنایی با بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران اهمیت دارد.

 

در فرایند هاشور ابرو در ابتدا با استفاده از یک قلم مخصوص که در حدود ۱۰ الی ۱۲ سوزن ریز در انتهای آن وجود دارد، شیارهایی روی ابرو ترسیم می‌شود. این سوزن‌ها وارد پوست نمی‌شوند بلکه بر روی سطح پوست به شکل کاملا سطحی و شبیه به برش با کاغذ، شیار ایجاد می‌کنند. خطوطی که توسط این دستگاه در بین ابروها و قسمت‌های خالی ایجاد می شوند کاملاً نازک و به قطر یک تار مو هستند.

دائمی یا نیمه‌دائمی؛ مساله این است!

درباره‌ی هاشور ابرو خیلی‌ها این سؤال را مطرح می‌کنند که آیا این یک روش دائمیست؟

پاسخ این است که تمام متدهای هاشور ابرو نوعی روش نیمه دائمی محسوب می‌شوند؛ به عبارتی اثر این متد اگرچه تا چند سال پابرجاست؛ همیشه باقی نمی‌ماند و برای حفظ آن باید هر چند سال یک‌بار آن را ترمیم کرد. به‌طور کلی متدهای هاشور ابرو حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارند که این ماندگاری بسته به نوع پوست فرد ممکن است متغیر باشد.

هاشورِ مرحله‌به‌مرحله‌ی ابرو

هاشور ابرو چهار مرحله‌ی اصلی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • مرحله‌ی اول؛ طراحی ابرو: در ابتدا و قبل از شروع کار، با حوصله و دقت، فرم مطلوب و نهایی ابروی مشتری طراحی می‌شود. طراحی ابرو باید بر اساس فرم صورت، حالت چشم‌ها، اندازه‌ی پیشانی و نهایتاً سلیقه‌ی مشتری انجام ‌شود.
  • مرحله‌ی دوم؛ قرینه‌سازی ابرو: پس از طراحی ابرو، با کمک خط‌کش، نخ و کولیس، ابروها با هم قرینه‌سازی می‌شوند. این مرحله بسیار مهم است چون ابروهای ناهماهنگ، بر زیبایی ابرو و چهره اثر بسیار منفی می‌گذارد.
  • مرحله‌ی سوم؛ انجام تاتو: پس از طراحی و قرینه‌سازی، به وسیله‌ی قلم و فشار دست، روی ابروها هاشور زده می‌شود، هاشور همان شیارهای ریز و ظریفی‌اند که به تارهای ابرو بسیار شبیهند.
  • مرحله‌ی چهارم؛ تزریق رنگ دانه‌ها: در این مرحله پس از ایجاد خراش روی ابرو، رنگ دانه‌های تاتو به پوست تزریق می‌شوند. بعد از پایان هاشور زدن ابرو، کل ابرو با رنگ تاتو پوشش داده می‌شود.

انتخاب مرکز هاشور ابرویی که پشیمانی به بار نمی‌آورد

خدمات هاشور ابرو در بیشتر سالن‌های زیبایی انجام می‌شود؛ اما اگر به دنبال دریافت خدمات کاملاً حرفه‌ای هستید، باید به سراغ یک سالن زیبایی معتبر بروید.

امروزه سالن‌های زیادی در زمینه‌ی خدمات زیبایی فعالیت می‌کنند و این موضوع کار را برای انتخاب بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران بسیار سخت و دشوار می‌کند؛ اما معیارهایی وجود دارد که به انتخاب شما کمک می‌کنند. راجع به این معیارها در ادامه با هم گپ و گفت می‌کنیم:

  • سالن زیبایی یا آرایشگاه؟
    قبل از هر چیز باید بدانید که سالن‌های زیبایی با آرایشگاه‌ها بسیار متفاوتند و خدمات گسترده‌تری ارائه می‌ دهند؛ به علاوه، خدمات سالن‌های زیبایی زیر نظر افراد متخصص و ماهر انجام می‌شود. شاید تصور کنید که مراجعه به سالن‌های زیبایی به نسبت آرایشگاه‌ها هزینه‌ی بیشتری دارد. بله! حق با شماست؛ اما این نکته را هم باید در نظر گرفت که سالن‌های زیبایی اساساً خدمات به‌روزتر و حرفه‌ایتری را به شما ارائه می‌دهند؛ پس اگر قصد دارید هاشور ابروی خود را به صورت کاملاً تخصصی انجام دهید و  بعدتر دچار مشکل نشوید، بهتر است که به یکی از بهترین مرکز های زیبایی مراجعه کنید.

بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران ویژگی‌هایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • دور یا نزدیک؟
    اگر کیفیت خدمات هاشور ابرو برای شما مهم است، و دوست دارید نتیجه کار دلخواه شما باشد، بهتر است که نسبت به قضیه‌ی مسافت حساسیت نشان ندهید و اگر یکی از بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران از شما فاصله دارد، بهتر است به همان جا مراجعه کنید‌؛ اما به‌طور کل بهتر است مرکزی که به آن مراجعه می‌کنید در دسترستان باشد و تا حدِ ممکن نزدیک! به فکر تابستان‌ باشید! همیشه که هوا سرد نیست تا بادِ یخ به خراش‌های ابرویتان بخورد و التهابشان کم شود!
  • رفتار خوب یا حرفه‌ای بودن در کار؟
    پرسنل و متخصصین سالن زیبایی در کیفیت انجام هاشور ابرو تاثیر مستقیم دارند. پس زمانی که به یک سالن زیبایی مراجعه می‌کنید، حتماً به نحوه‌ی برخورد پرسنل با مراجعه‌کنندگان دقت کنید. به عبارتی، به شرطی قادر خواهید بود خواسته‌هایتان را با پرسنل سالن زیبایی در میان بگذارید که رابطه‌ی خوبی با آن‌ها داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پرسنل یک مرکز زیبایی، خوش قولی و رعایت حقوق مشتریان است.
  • نظافت در اولویت!
    حتی اگر به این روزها که ویروس نامیمون کرونا دوباره بر سرمان خراب شده، کاری نداشته باشیم؛ باز هم نظافت نسبت به هر چیز دیگر حرفِ اول را می‌زند! سوزن و لوازم استریل و ضدعفونی شده و محیطی که از تمیزی برق می‌زند آنقدر مهم است که ارزشش را دارد از غرب تهران بروید به سمت شرق!

 

مهمِ مهم: قبل از هاشور ابرو بخوانید!

  • روزی که قرار است برای انجام هاشور ابرو مراجعه کنید از نوشیدن الکل، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و قهوه بپرهیزید.
  • سه روز قبل از انجام هاشور ابرو سعی کنید در زیر نور شدید آفتاب قرار نگیرید.
  • ۲ الی ۳ روز قبل و بعد از انجام هاشور ابرو از انجام وکس صورت خودداری کنید.
  • حدود دو هفته قبل از انجام هاشور ابرو نباید لایه‌برداری شیمیایی پوست یا لیزر موهای زائد روی صورتتان انجام داده باشید.
  • قبل از انجام هاشور ابرو بهتر است دوش بگیرید و صورت خود را تمیز نگه دارید؛ چرا که ممکن است چند روز اجازه‌ی حمام رفتن نداشته باشید.
  • حدود یک هفته قبل از انجام هاشور ابرو هیچگاه روغن ماهی یا قرص امگا ۳ مصرف نکنید؛ چون مصرف این مکمل‌ها سبب رقیق شدن خون می‌شود و در حین انجام هاشور دردسرساز می‌شود.
  • از مصرف آسپرین، ویتامین e، ایبوپروفن، نیاسین به مدت ۲۴ ساعت قبل از انجام هاشور ابرو خودداری کنید.

سخن پایانی

هاشور ابرو اگر به‌صورت حرفه‌ای انجام شود به حدی ظریف و زیبا خواهد شد که مشتری نمی‌تواند تفاوت آن را با ابروی طبیعی خودش تشخیص دهد. هرگز فراموش نکنید که حتما قبل از مراجعه برای هاشور ابرو مدل ابرویتان را انتخاب کنید؛ چون اگر از قبل انتخاب نکرده باشید، روز انجام کار، سردرگم می‌شوید.

تا بدین جا من متکلم وحده بودم و شما همه در سکوت! حالا شما بگویید زمانی که ابروی خود را هاشور زده‌اید چه بر شما گذشت؟ اگر هم هاشور نزدید بگویید که درباره‌ی هاشور زدن ابرو چه نظری دارید؟ به‌نظر شما بهترین مرکز در تهران برای هاشور ابروکجاست؟ نظرات و پیشنهاداتتان را با ما و دیگر خواننده‌ها در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

بعد از انجام میکروبلیدینگ چه نکاتی باید رعایت شود؟

  • به مدت یک هفته از خوردن غذاهای تند خودداری کنید.
  • به مدت دو هفته نباید روی صورت خود بخوابید یا روی صورتتان حوله بکشید.
  • سعی کنید در طول دو هفته بعد از هاشور ابرو از محصولات آرایشی بهداشتی، شوینده صورت و کرم در ابروها استفاده نکنید.
  • از تردد با وسایل نقلیه‌ی روباز مانند دوچرخه، خودروهای سرباز و موتورسیکلت جداً خودداری کنید؛ چرا که آلاینده‌ها ساده‌تر وارد لایه‌های زیرین پوست شما می‌شوند.
  • ترددتان را در هوای آلوده کم کنید و اگر مجبور به این کار هستید، روی ابرویتان را با گاز استریل بپوشانید.
  • از انجام لایه‌برداری با روش‌هایی مانند لیزر و لایه‌برداری‌های شیمیایی و هر نوع کرم حاوی رتینا یا اسید گلیکول خودداری کنید.

منابع:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *