خدمات مراقبت و زیبایی مو

خدمات زیبایی و مراقبت مو

مراقب زیبایی موهای خود باشید!

آیا پیش آمده یک روز صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوید و جلوی آینه می‌ایستید تا موهای درهم پیچیده‌ی خود را که پر از نشانه‌های خواب‌آلودگیست شانه کنید، به خودتان بگویید که کاش بیشتر به فکر مراقبت مو بودم؟ یا حتی شده دلتان بخواهد یک تکه از موهایتان را به نشانه‌ی آنچه در درونتان است، سبز یا قرمز یا بنفش یا آبی کنید؟ اصلا تا حالا چهره‌ی خودتان را با موهای یخی دیده‌اید؟ می‌دانید چه شکلی می‌شوید؟ ندیده می‌دانیم که به درخشانی ماه می‌شوید!

اما فقط رنگ مو نیست که به زیباتر شدن موهای شما کمک می‌کند. موهای طفل معصوم هم مثل بقیه‌ی اعضاو جوارح ما نیاز به مراقبت دارند. مثلا آیا شده به یک مهمانی خیلی خیلی مهم دعوت شده باشید، آنقدر مهم که تصمیم بگیرید برای آرایش موهایتان به سالن زیبایی بروید؟ اما وقتی آرایشگرتان در حال کار روی موهایِ عزیزِ نازتان است، از او بشنوید که می‌گوید: «اوه اوه، چقدر موخوره داری! کوتاه کن اگه نمی‌خوای دستش به ریشه‌ی موهات برسه!»؟

لابد در این شرایط دیوار غم روی دلتان خراب شده و به روزهای گرم تابستان فکر کرده‌اید که دوست داشتید موهایتان را کوتاه کنید.

هیولای موخوره

امیدواریم موهای عزیز و لطیفتان هیچ وقت مجبور نشده باشند با موخوره دست و پنجه نرم کنند. همه می‌دانیم چقدر دلمان برای موهای نرم و نازکمان می‌سوزد وقتی که هیولای نامرئی و ریزه میزه‌ی موخوره می‌افتد به جان موهامان و با قیچی تیز و برنده‌اش وسط‌ مسط‌ های کله‌ مان جولان می‌دهد و هر وقت دلش خواست قیچی تیغه‌-طلایی‌ اش را از جیبش در می‌آورد و موهای بیچاره‌ مان را به خرابکاری‌های خودش مزین می‌کند.

بله خب؛ هیچ کداممان دلمان نمی‌خواهد موهای سرمان که هیچ، بلکه موهای زائدمان را هم دست این هیولای فوضول و بی‌خاصیت و بدذات بدهیم. اما اگر فکر می‌کنید موهایتان در حال جنگ با هیولای موخور است یا حتی اگر فکر می‌کنید هیولای توقفِ رشد، توی کله‌تان وول می‌خورد و ریشه‌ی موهایتان را آنقدر سفت چسبیده که نمی‌گذارد رشد کنند، یا اگر هر هیولای دیگری از این دار و دسته روی اعصابتان در حال سورتمه سواریست:

اول: بروید همین الان یک لیوان آب خنک بخورید تا اعصاب خرد شده‌تان به هم بچسبد؛

دوم: قدم رنجه بفرمایید و یک تُک پا بیایید پیش ما تا با هم به مشکلتان رسیدگی کنیم و راه چاره بیندیشیم!

ما نه فقط با ویتامین‌تراپی از موهای شما پذیرایی می‌کنیم.

بلکه اگر دلتان بخواهد می‌توانیم با انجام کارهای دیگر هم کمک کنیم تا خاطره‌ی خداخافظی با این هیولاها در ذهنتان روشن‌تر و پررنگ‌تر به یادگار بماند؛ مثلا اگر دلتان بخواهد:

انواع خدمات مو :

  • می‌توانیم موهای شما را با یک رنگ ساده آب و جلای دوباره بدهیم؛
  • اگر از رنگ‌های ساده خوشتان نمی‌آید، می‌توانیم یک رنگ منحصربه‌فرد ترکیبی به شما پیشنهاد دهیم؛
  • اگر دلتان بخواهد می‌توانیم رنگ موی قبلی که دیگر خوش ندارید روی موهایتان ببینیدش را از رخِ زیبای موهایتان ریموو کنیم؛
  • اگر به رنگ مو نیازی ندارید اما دلتان یک تغییر اساسی می‌خواهد، می‌توانیم به موهایتان با مش فانتزی، فویلی یا کلاهی، آب و رنگ تازه‌ای ببخشیم؛
  • اگر دست لاکردارِ روزگار به موهای شما رخنه کرده و گردِ بی‌رمقی و سفیدی را بر موهاتان پاشیده، اکسیر جوان سازی چاره‌سازشان است و می‌توانیم با کمک تکنیک دانه‌ی مصنوعی زیبایی و شادابی را دوباره بهشان هدیه کنیم؛
  • اگر هم موهایتان فر یا مجعد است و دلتان موهای شلاقی دختر عمویتان را می‌خواهد که مثل آبشار مارگون از سر و دوشتان سرازیر شوند روی کمرتان، می‌توانیم از آن‌ها با کراتین و بوتاکس پذیرایی کنیم. حتی اگر موهای خودتان همینقدر صاف و آبشاریست و دلتان می‌خواهد در جمعِ فرفری‌ها راه پیدا کنید، ما موهایتان را برایتان فر می‌کنیم!

خلاصه که ما اینجاییم، در سالن زیبایی آریارخ، تا مثل یک ارتش مقتدر پشتِ موهایتان بایستیم و سلامتی و زیبایی را به آن‌ها بازگردانیم.

اگر قبل از حضور سؤالی دارید یا تمایل دارید مشاوره داشته باشید می‌توانید در فرم از تماس با ما رزو کنید و همکاران ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت

فرم خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *