آموزش طراحی و کاشت ناخن

خدمات مراقبت و زیبایی ناخن

ناخن‌ها زنده‌اند؛ از آن‌ها خوب مراقبت کنید!

من عاشق این هستم که ناخن‌هایم همیشه رنگ و وارنگ و پر نقش و نگار باشند وبه مراقبت و زیبایی ناخن هایم اهمیت می دهم. چند سالی بود که اغلب برای شب‌های یلدا تِم ناخن‌هایم را هندوانه‌ای می‌کردم؛ روی یک ناخنم عکس یک قاچ هندوانه می‌کشیدم. ناخن دیگرم را قرمز می‌کردم با نقطه های قهوه‌ای به نشانه‌ی تخم هندوانه، روی یکی دیگر دانه‌های برف می‌کشیدم و روی دیگری یک انار و خلاصه اینکه هر کدام را یک مدلی ناشی می‌کردم.

برای تولدم هم ناخن‌هام را پر می‌کردم از بادکنک‌های رنگ به رنگ و خطوطی با رنگ‌های شاد. روی یکی از ناخن‌هایم هم عکس یک کادوی ریزه میزه می‌کشیدم. نوروز قبل تصمیم گرفتم به جای گل‌های بهاری و خورشید و پرنده و… ناخن‌هام را به سفره‌ی هفت‌سینی تبدیل کنم که در طول تعطیلات نوروز سفره‌ی عیدم همه جا همراهم باشد.

قصد کرده بودم روی یکی از ناخن‌هام سبزه بکشم، روی یکی یک کاسه ریزه سرکه، روی دیگری سکه، روی شست‌ راستم یک سنبل ارغوانی و روی شست چپ یک سنبل بنفش و…؛ اما از بختِ بد ناخن‌هایم که همیشه محکم و استوار سر جایشان ایستاده بودند و بیدی نبودند که با بادهای شستن و سخن بلندم که با زحمت فرمشان داده بودم، فقط دو ناخن کوچک سالم مانده بودند. مانده بودم آن دو تا را هم کوتاه کنم و قید هفت‌سین ناخنی‌ام را بزنم یا یک وقت خالی به زور از برنامه‌ام بکشم بیرون و ناخن‌های بدبختم را ببرم یک سالن زیبایی!

.

دست آخر راه دوم را انتخاب کردم. ناخن‌هام را که روی دلم سنگینی می‌کردند کول کردم و بردم سالن زیبایی که همیشه برای کارهای مو و پوست و… می‌رفتم. وقتی نوبتم شد با غم و غصه ناخن‌های شکسته‌پِکسته‌ام را نشانِ ناخن‌کار دادم و برای او شرح ماوقع را بازگو کردم و از او خواستم فکری به حالِ ناخن‌های بیچاره‌ام بکند.

او همان موقع دست به کار شد و به من گفت نیاز نیست نگران سفره‌ی هفت‌سین ناخنی‌ام باشم و برای من ناخن‌هایی می‌کارد که از اولش هم بهتر باشند. من هم ناخن‌هام را دست او سپردم و در حالی که زمان به کندی برایم می‌گذشت منتظر نشستم تا ببینم قرار است ناخن‌هام چطور از آب در بیایند.

وقتی ناخن‌کارم از مستحکم شدن ناخن‌های جدیدم مطمئن شد؛ طراحی روی ناخن‌هایم را شروع کرد. زمینه‌ی ناخن‌هایم را شکری رنگ کرد و روی یکی دوتاشان بته‌جقه‌های سنتی به نشانه‌ی ترمه‌های زیر اجزای هفت سین کشید و روی بقیه هم سیب و سکه و سرکه و سنبل و سبزه و… را طراحی کرد. آخر سر هم روی لبه‌ی بالایی ناخن‌های شستم با نقره‌ای دو خط تقریبا پهن کشید تا نشانی باشند از آینه‌ی هفت‌سین!

کار که تمام شد، به دست‌هایم نگاه کردم؛ نتیجه واقعا برایم خوشایند بود؛ برای همین تصمیم گرفتم بعد از عید سری به آنجا بزنم برای انجام کارهای مراقبتی جهت بهبود سلامت ناخن‌هایم؛ این بود که لیست خدمات مراقبت و زیبایی ناخنی که انجام می‌دادند را از ناخن‌کارم پرسیدم و او همه را برایم گفت. من هم لیست را برایتان در ادامه می‌نویسم تا نگاهی بیندازید و ببینید دنبال کدام یک از این خدمات هستید:ابیدن خانه بلرزند، یکی یکی از ریخت افتادند و من ماندم و هشت ناخن شکسته‌ی کج و معوج که خودم هیچ راهی برای درست کردنشان نداشتم.

از ده نا

انواع خدمات ناخن :

  • کاشت ناخن با پودر؛
  • کاشت ناخن با ژل؛
  • کاشت ناخن با پلی ژل؛
  • ژل پولیش؛
  • استحکام سازی ناخن؛
  • اصلاح فرم؛
  • قد دهی؛
  • ترمیم ناخن شکسته؛
  • مانیکور سالنی، روسی و چرب؛
  • پدیکور خشک و خیس؛
  • طراحی اسلیمی، آبرنگ، انیمیشن، چهره؛
  • و… .

 

اگر قصد کرده‌اید برای خدمات ناخن به سالن آریارخ مراجعه کنید.

برای رزرو وقت قبلی جهت انجام خدمات بالا، می‌توانید در فرم از تماس با ما رزو کنید و همکاران ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت

فرم خدمات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *