دوره‌ی عروس کار

در زیباتر کردن زندگی دیگران سهیم شوید!

یکی از زیباترین و به یاد ماندنی‌ترین روزها در زندگی هر انسان بدون شک روزیست که با عشق زندگی‌‌اش پیوندی ابدی می‌بندد؛ روزی که دو نفر عهد می‌کنند در خوشی و غم، در سختی و آسانی در کنار هم بمانند. هیچ چیز به اندازه‌ی عاشق بودن آن هم در این زمانه‌ی پر از سختی نمی‌تواند به ما آرامش دهد و بدون شک برای بزرگداشت عشق باید مراسمی برگزار شود به یاد ماندنی و تحسین برانگیز و این مراسم همان عروسیست!

برای به یاد ماندنی کردن عروسی، زیبایی و آراستگی عروس بسیار اهمیت دارد؛ چرا که عروس در طول مراسم، بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند.

همان طور که می‌دانید امروزه سالن‌های زیبایی بسیاری در زمینه‌ی میکاپ و آماده‌سازی عروس فعال هستند، به‌طوری که می‌توان گفت میکاپ عروس یک بخش تخصصی و بسیار مهم در صنعت مد و آرایش به حساب می‌آید.

در واقع اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم اگرچه آرایش عروس سخت و با جزئیات زیاد است، هر سالن آرایشی اگر نتواند این بخش را به یکی از فعال‌ترین بخش‌های سالن تبدیل کند باید قید درآمد بالا را هم بزند! بنابراین متخصصین و کسانی که در دوره‌های آموزش  میکاپ عروس شرکت می‌کنند، بدون شک می‌توانند آینده‌ی شغلی روشنی برای خود متصور شوند.

مهم‌ترین و حرفه‌ای ترین دوره‌‌ای که برای آرایش و آمادگی عروس در کشور ما وجود دارد «دوره‌ی عروس کار» است؛ دوره‌ای که در آن با تمام جزئیات و مراحل آماده‌سازی و میکاپ عروس آشنا خواهید شد و می‌توانید زیباترین شب‌های زوج‌های جوان را رقم بزنید؛ شب‌هایی که هر وقت آن‌ها یادش کنند، بی‌شک یاد شما و زحمات شما هم خواهند افتاد و چه چیز زیباتر از ماندن در خاطره‌هاست وقتی دیگران ما را به نیکی به یاد می‌آورند؟!

در دوره‌ی عروس‌ کار شما با تمام قسمت‌های آماده‌سازی عروس از طراحی بر اساس فرم صورت تا مباحث مربوط به کانتر لب آشنا می‌شوید تا  به یک Wedding specialist یا متخصص عروس تبدیل شوید.

ما در آموزشگاه آریا رخ با کمک مجرب‌ترین اساتید و همچنین با استفاده از به‌روز‌ترین متدها دوره‌‌ی عروس کار را برایتان برگذار می‌کنیم. دوره‌ی عروس کار آموزشگاه زیبایی آریا رخ 10 جلسه است و بعد از اتمام آن نیز شما را تنها نخواهیم گذاشت و به مدت 4 ماه از پشتیبانی و نظرات اساتید بهره‌مند می‌شوید.

همچنین در انتهای دوره به شما یک مدرک مهارت میکاپ کار حرفه‌ای و عروس‌کار فنی حرفه‌ای داده می‌شود.

نکته‌ی مهم:

مدرک فنی و حرفه‌ای اعطا شده به شما علاوه بر ایران در 132 کشور مهم و تراز اول نیز معتبر است، پس اگر به فکر مهاجرت و پیدا کردن شغل هستید، گذراندن این دوره برای شما بسیار مفید است. لیست کشورهای مورد اشاره در این صفحه قابل مشاهده است.

اگر درباره‌ی جزئیات آنچه در این دوره یاد می‌گیرید به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می‌توانید روی باکس‌های زیر کلیک کرده و با ریز جزئیات با مطالب دوره آشنا شوید.

در صورت تمایل به ثبت نام در دوره عروس کار می‌توانید فرم ثبت نام انتهای این صفحه را پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت جهت هماهنگی‌های بعدی با شما تماس بگیرند.

کلیات دوره

مباحث دوره عروس کار و میکاپ کار حرفه‌ای

آموزش ژورنال خوانی
آموزش تمام سبک‌های کاشت مژه مثل کاشت هیدن، کاشت افکت دار و…
آموزش نصب مژه‌ی ریسه‌ای
آموزش زیرسازی حرفه‌ای برای میکاپ
آموزش مدل‌های مختلف گریم
آموزش به‌روزترین تکنیک‌های لیفتینگ در دنیا مثل لیفتینگ کره‌ای
 

در سریع‌ترین زمان ممکن می‌آموزید

۱۰ جلسه‌ی مفید و کاربردی شامل بخش تئوری و عملی همراه با 4 ماه پشتیبانی

………………………………………

یک پایان پرثمر

اعطای مدرک فنی و حرفه‌ای و معتبر در بیش از 132 کشور جهان

 

فرم رزرو