دوره‌ی پیرایش صورت و ابرو

اضافه‌ها را دور بریزید قبل از آنکه آن‌ها شما را دور بریزند!

اغلب ما آدم‌ها عاشقِ نظم و ترتیب و زیبایی هستیم؛ مخصوصا زیبایی‌هایی که برایمان یادآور بهارند و زندگی دوباره!

ما هر روز زمان شایان توجهی از روز را صرف مرتب کردن خانه، میزکار، کمدها، فایل‌های بایگانی شده و حتی دسکتاپ کامپیوتر و موبایلمان می‌کنیم؛ حتی هر از چند گاهی آدم‌های دور و اطرافمان را هم می‌تکانیم چون ذهنمان تحمل شلوغی را ندارد و در این دنیایِ بی‌سر و ته که بی‌نهایت شلوغ و پلوغ است، دلمان می‌خواهد با رُفت و روب ذهن و اطرافمان، وضعیت روحیمان را بهتر کنیم.

داستانِ مرتب کردن و دور ریختن و تغییر دادن به همین جا ختم نمی‌شود؛ ما خانم‌ها ذهنمان که پر می‌شود، از خودمان کم می‌کنیم: موهامان و ناخن‌هامان را کوتاه می‌کنیم، رنگ و مدلشان را عوض می‌کنیم، یک رژ لب، سایه چشم و لاک ناخن جدید را تست می‌کنیم و می‌اُفتیم به جانِ موهایی که نیازشان نداریم! ابروهای اضافه، موهای اضافه‌ی دور چشم، پیشانی، پشت لب و… .

خلاصه که تا احساس نکنیم تمام کرک و پر خود را کنده‌ایم دست بر نمی‌داریم و یک نفس ادامه می‌دهیم.

این روزها دیگر به پیرایش و آرایش به‌عنوان رفتاری که فقط مختصِ طبقه‌ی مرفه باشد نگاه نمی‌شود. به هر رواندرمانگری که مراجعه کنیم، وقتی ببیندمان اگر جلسه‌ی اول نه ولی قطعا در انتهای ویزیت دوم می‌گوید: «یکمی به خودت برس؛ ورزش کن! برو آرایشگاه! لباس مرتب بپوش! و…!» و تا جد و آبادمان را مرتب و منظم نکند دست بردار نیست!

خب حقیقت این است که این همه تاکید روانشناسان از آنجایی می‌آید که می‌دانند تمیزی و مرتب بودن و پیرایش و آرایش کردن به آدم احساس سرزندگی می‌دهد؛ حتی اگر ناچیز!

ما ابروهای صاف و خط کشی شده و پوست صیقلی‌مان را دوست داریم؛ ما دوست داریم صورتمان تمیز و شفاف باشد؛ چون این‌ها به ما حس جوان شدن می‌دهند و جوان شدن یعنی زندگی هنوز در جریان است؛ یعنی هنوز فرصت داریم تا به کارهای نکرده و آرزوهای از دست رفته‌مان فکر کنیم و در راستای دست یافتن به آن‌ها گام‌های محکمی برداریم!

برای همه‌ی این دلایل است که آرایشگاه‌ها هر روز پُرند از خانم‌هایی که یک تُک پا بین کارشان آمده‌اند ابرویشان را مرتب کنند یا صورتشان را وکسی بزنند و دوباره بروند دنبال دویدن‌های هر روزه!

آرایشگاه‌های پُر یعنی در این اوضاع خرابِ همه‌چیز، هنوز هم امید زیادی به کسب درآمد از کارهای آرایشگری هست. پس اگر دلتان می‌خواهد وارد بازار کار شوید، یا حتی اگر شاغل بوده‌اید و دلتان می‌خواهد شغل دیگری برای خودتان دست و پا کنید، از ما می‌شنوید حتما به گذراندن دوره‌ی پیرایش صورت و ابرو فکر کنید.

اگر تصمیمتان نهاییتان شرکت در دوره‌ی آرایش و پیرایش صورت و ابرو بود، دوباره سری به اینجا بزنید و از چم و خمِ این دوره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

طی 5 جلسه تمام نکات و فوت و فن‌های کوزه‌گری به شما آموزش داده می‌شود.

ضمنا نیاز نیست نگران مواد و متریال لازم برای شرکت در دوره باشید! شما ثبت نام کنید و بقیه‌ی کار را به ما بسپارید! آموزشگاه آریا رخ مواد و متریال لازم را تهیه می‌کند و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای ثبت نام فرم ثبت نامِ انتهای سایت را تکمیل کنید تا در اسرع وقت برای هماهنگی با شما تماس بگیریم.

راستی تا یادمان نرفته این خبر خوب را هم به شما بدهیم:

بعد از اتمام این دوره یک مدرک مهارت فنی و حرفه ای به شما اعطا می‌شود و بخش جذاب داستان این است که این مدرک در 132 کشور معتبر است؛ بنابراین شما می‌توانید برای مهاجرت و کار در کشورهای دیگر با تکیه بر این مدرک اقدام کنید.

کلیات دوره

آنچه در این دوره می‌آموزید

  • آموزش قرینه‌سازی؛
  • شناخت جام چهره؛
  • وکس انگشتی؛
  • اصلاح ابرو با دستگاه وکس؛
  • اصلاح با نخ؛
  • و… .

در سریع‌ترین زمان ممکن می‌آموزید

5 جلسه همراه با تکرار و تمرین

………………………………………

یک پایان پرثمر

مدرک فنی و حرفه ای معتبر در 132 کشور خارجی

………………………………………

فرم رزرو