دوره‌ی میکروبلیدینگ

ناخن‌ها هم دل دارند!

«آهای خانم من! عزیز من! یه نگاه به من انداختی؟ بله با شمام! فردا سر پل صراط جواب منو چی می‌خوای بدی؟ خوب بود الان هیچی نمی‌گفتم تا اون موقع بیخ گلوتو می‌چسبیدم؟ بله! من ناخونتم! چیه می‌خندی؟ کسی تا الان بهت نگفته بود که ناخونتم؟! خب من ناخونتم! این چه وضعیه دختر؟! چرا با من این کارو می‌کنی؟ چرا با خودت این کارو می‌کنی؟! این وضع ناخون یه خانمه!؟ یه لحظه نخند بابا جدی.. بیا یه فکری به حال من کن…»

واقعاً اگر ناخن‌های ما به زبان درمی‌آمدند به ما چه می‌گفتند و ما را چگونه قضاوت می‌کردند؟ سرمان داد می‌زدند؟ بد و بیراه می‌گفتند؟ یا اصلا قهر می‌کردند و هرچه می‌گفتیم شانه بالا می‌انداختند؟

بله خب؛ تعجب ندارد! بالاخره ناخن‌ها هم مثل ما دل دارند و خیلی وقت‌ها دلشان می‌خواهد با رخت و لباس خوب و برازنده توی جمع‌ها و مهمانی‌های مهم حضور پیدا کنند. برای همین است که وقتی بهشان توجه نمی‌کنیم، شروع می‌کنند به خودزنی و داد و فریاد. اول یکیشان به زندگی‌اش پایان می‌دهد، بعد دومی، بعد سومی و به یک‌باره نگاه می‌کنید و می‌بینید ناخن دهمی جوری کارد به استخوانش رسیده که گردن خودش را زده  و انگشتتان پر از خون شده!

خب حالا باید با این مساله چه کرد و چطور به فریاد ناخن‌ها برسیم تا صدای اعتراضشان کمتر بلند شود؟

کاشت ناخن یکی از روش‌های رسیدگی به سر و وضع ناخن‌هاست که با استقبال فراوانی مواجه شده و بسیاری از خانم‌ها برای رسیدن به فریاد ناخن‌هایشان از این روش استفاده می‌کنند و از آنجا که چندان دردسری ندارد، بسیاری از خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند و در نتیجه بازار کار خوبی برای ناخن‌کاری به راه افتاده است.

دوره‌ی پودر ناخن، شما را برای کار در این حوزه کاملا آماده می‌کند. این دوره شامل روند کامل کاشت ناخن با پودر و ترمیم آن‌ها- از پایه تا پیشرفته- جهت افزایش زیبایی و استحکام ناخن‌ها است. شما با کمی پشتکار و علاقه و سرمایه‌ی اولیه‌ی کم می‌توانید کسب‌وکارتان را راه بیاندازید. اینطوری هم ناخن‌ها از شما راضی هستند و هم یک شغل دارید؛ یک شغل درست و حسابی!

بیایید دوباره نگاهی به ناخن‌هایمان بیاندازیم و ببینیم که آن‌ها ما را به چه سمتی می‌برند . البته به شرطی که قانع شده باشید که لیاقت این عضو شریف و کمتر موردتوجه قرار گرفته، کمی بیشتر از ناخنگیر است! چشمهامان را می‌بندیم و و خومان را با ناخن‌ها می‌سپاریم؛ مثل وقت‌هایی که چشم بسته از کنار دیواری می‌گذریم و ناخن‌ها و نوک انگشتانی که زبری دیوار را لمس می‌کنند، راهنمای ما هستند.

از کنار دیوارها می‌گذریم، از کنار نرده‌های فلزی پل‌های عابر پیاده و نوک انگشتانمان شمشادهای تازه خیس خورده‌ی حاشیه پیاده رو را لمش می‌کند تا به یک دیوار می‌رسیم. اینجا مقصد نهایی ناخن‌های ماست. یک دیوار… احتمالاً خیلی شبیه بقیه دیوارهای شهر؛ اما جایی که ناخن‌های ما آنجا را دوست دارند. چشمهایتان را باز کنید شما مقابل دیوار آموزشگاه آریارخ محل برگذاری دوره پودر ناخن ایستاده‌اید. به ناخن‌ها اعتماد کنید، از پله‌ها بالا بروید.

حالا پشت یک میز نشسته‌اید و خانمی آن طرف میز درباره‌ی مشخصات و ویژگی‌های دوره‌‌های متفاوت آموزشگاه توضیح می‌دهد. یک لحظه دزدکی به ناخن‌ها نگاه کنید، روی میز یواشکی ضرب گرفته‌اند. خب حالا خیلی شلوغ نکنید بعداً برای جشن گرفتن با ناخن‌هایتان کلی وقت دارید! خانم آن طرف میز به شما می‌گوید که مدرک انتهای دوره پودر ناخن یک مدرک آکادمیک و همچنین مدرک مهارت فنی و حرفه‌ای است که در 132 کشور جهان معتبر است. چه عالی! می‌توانید دور دنیا را با ناخن‌هایتان بگردید و با ناخن‌های آدم‌های جورواجور سر و کله بزنید. اگر هم مثل من خیلی اهل گشت و گذار نیستید می‌توانید در خانه بنشینید تا آدم‌ها و ناخن‌هایشان  با پای خودشان خدمت برسند! البته کمی هم تبلیغات کنید!

آن خانم ادامه می‌دهد که دوره پودر ناخن به صورت دو بخش مجزا برگزار می‌شود که بخش اول پکیج پودر پایه نام دارد و دومی پکیج پودر پیشرفته و امکان ثبت‌نام مجزا در هر کدام از این دو سطح وجود دارد. دوره‌ی پودر پایه 5 جلسه و پکیج پودر پیشرفته هم شرایطش با سطح پایه یکسان است.

بابت شهریه نگران شدید؟ مطمئن باشید یا تلاشِ کافی، خیلی زود خیلی بیشتر از این‌ها را درمی‌آورید. بیایید به مابقی توضیحات خانم آن طرف میز گوش کنیم:

مباحث دوره پودر شامل این موضوعات است:

  • مانیکور؛
  • کاشت ناخن به شیوه‌های مختلف؛
  • ترمیم
  • و… .

خب! به نظر می‌رسد که درباره‌ی این دوره اطلاعات کافی را کسب کرده‌اید. از خانم آن طرف میز خداحافظی کنید و ‌بروید یک جای دنج تا با خود و ناخن‌هایتان خلوت کنید. این موقع‌ها یک چای هم بد فکری نیست. همین طور به نوشیدن ادامه دهید و به آینده فکر کنید…

راستی وقتی بچه بودید دوست داشتید چه کاره شوید؟ احتمالاً جواب هرچه که بود یک ناخنکار موفق و معتبر در 132 کشور دنیا نبود؛ اما گاهی زندگی ما را به مسیرهایی می‌برد که روحمان هم از آن‌ها بی‌خبر است؛ ولی فکر نکنم که ناخن‌ها بد شما را بخواهند. به نظر من که باید به ناخن‌ها اعتماد کنیم!

خب کار ما همین‌جا تمام می‌شود و شما را به چایی در دست و ناخن‌های همه چیز دانتان می‌سپاریم! باشد که رستگار شوید!

کلیات دوره

آنچه در این دوره می‌آموزید

دو دوره‌ی پودر پایه و پیشرفته

مباحث دوره پودر پایه :

  • مانیکور سالنی؛
  • مانیکور روسی؛
  • کاشت مادر با تیپ؛
  • کاشت مادر با فورمر؛
  • ترمیم های موارد بالا.

مباحث دوره پودر پیشرفته:

  • کاشت‌های گریم؛
  • کاشت‌های ژورنالی؛
  • کاشت‌های دیزاین دائم؛
  • صدف سازی؛
  • فرنچ دائم؛
  • ماربل؛
  • گرانیت؛
  • اسموک؛
  • بیبی بومر زیر کاشت؛
  • ترمیم همه موارد بالا.

در سریع‌ترین زمان ممکن می‌آموزید

10 جلسه تئوری و عملی همراه با تکرار و تمرین در دو سطح پایه (5 جلسه) و پیشرفته (5 جلسه)

………………………………………

یک پایان پرثمر

مدرک آکادمیک و فنی و حرفه‌ای معتبر در 132 کشور خارجی

………………………………………

فرم رزرو